Saturday, October 8, 2016

Back Testing Stock Opsie-Strategieë

Back testing Stock opsie-strategieë Back testing Stock opsie-strategieë Ek is 'n bietjie nuwe handel opsies en ek het 'n paar idees oor hoe om my begin handel dryf. Ek gebruik 'n paar voorraad vertoners om 'n goeie optionable aandele te vind. Ek is ook die gebruik van hierdie om vertikale krediet verspreiding strategieë te bou waar loon is 10-20% vs risiko en gelykbreekpunt is ver van bestaande aandele prys. Ek is ook oorweeg die gebruik van eenvoudige Long Call opsies, maar nie seker watter strategie is beter. Is daar iemand weet 'n goeie hulpmiddel vir back testing opsie-strategieë? Die ideaal is nie duur nie en maklik om te gebruik. Met ThinkOrSwim, kan jy 'n rekening oop te maak en selfs nie nodig het om dit te finansier op die eerste. Jy sal real-time kwotasies, funksies van die TOS platform te kry. Dit het die ThinkBack historiese data - wat hoofsaaklik gefokus op die einde van die dag data. Vir 'n vinnige backtests dat slegs bod / vra data vereis sluiting, hierdie funksie is meer as voldoende. Die TOS OnDe mand funksie maak voorsiening vir die gebruiker om 'n spesifieke datum te stel en dan sal dit deur middel vorentoe uit daardie tyd punt blaai. Dit is baie goed - jy kan ambagte te voer as dit kom en dan te sien hoe die opsies versprei ontvou daarna. Dit bied bie / vra data, Grieke, ens op 'n intraday basis. Dit verg 'n goeie bedrag van die geheue toekenning as jy ver terug te gaan en ook kyk na verskeie aandele en ETF's. Sterkte - altyd 'n goeie idee om jou idees / strategieë backtest. Moenie weggooi jou swaarverdiende $$$ op voorgevoelens, gerugte, ens winsgewende handel veral in opsies is hoogs gefokus-presisie gebaseer beplande poging! WklyOptions


No comments:

Post a Comment