Monday, October 17, 2016

Se 'N Newbie Guide To Belegging In Die Filippyne Stock Market

A Newbies Gids tot Belegging in die Filippyne Stock Market Gepos op April 10, 2013 deur admin in Hoe om. Seminare. Die uiteindelike gids oor hoe om Belegging Begin in die aandelemark Is jy 'n OFW wil om jou geld te belê in die Filippynse aandelemark? Of is jy 'n werknemer wil jou geld te (rondom plaas van andersom) work for you. Of miskien youve voorheen lees my artikel oor hoe ek daarin geslaag om te red 'n paar fondse vir ons huis. As jy enige van dié genoem, hou reading8230; Net soos elke Filipino, wil ek ook finansieel geletterd te wees. Ek het altyd gewonder hoekom die finansiële geletterdheid wasnt in enige kurrikulum in skole ingesluit. Sy het beslis 'n wete dat elke persoon moet toegerus wees met veral wanneer hes oor die slagveld van die werklike wêreld in die gesig staar. Belegging in die aandelemark vereis om te leer hoe dit werk, hoeveel geld jy nodig het om in te sit, wat maatskappye moet jy belê in, watter hulpbronne moet jy lees op 'n gereelde basis om u op hoogte hou oor die jongste nuus wat direk of indirek kan beïnvloed jou belegging en baie ander dinge. Dit is nie net omdat youve iemand wat jy ken hoor, wat jy wil om te spring in die trein sowel. Sy wil hoor dat Pedro gevind stemme gekom by die Dooie See en die wete sy sukses wat jy wil in te spring sonder om te leer hoe om eerste te swem. Basiese terme en Hulpbronne vir diegene wat wil belê in die aandelemark Daarom, hoogs stel ek voor dat jy leer hoe die aandelemark in die Filippyne werk eerste, doen jou huiswerk oor wat spesifieke maatskappy wat jy wil om te belê in en al die basiese beginsels. Ek stel voor dat jy my artikel oor die klein dingetjies Elke Newbie gelees moet weet oor die aandelemark eerste. Siek wag vir jou totdat jy klaar is lees dit. Jy kan terug gaan na hierdie artikel sodra jy gedoen het. Dit is 'n samestelling van die lys van gesertifiseerde aanlyn makelaars in die Filippyne saam met hul webtuistes, sodat jy kan hulle check en te vergelyk watter een sou jy graag in jou geld te sit. Ive ook gelys sommige van die blogs en forums wat jy idees en nuus kan kry van. Sodra gedoen lees die skakel hierbo, jy jou aandag op die volgende gids gids van Filippynse Stock Uitruil (PSE) en online makelaar CitisecOnline. Dit is 'n basiese gids oor hoe om te belê in die Filippynse aandelemark dis beslis 'n goeie lees veral vir diegene wat beplan om aan te sluit die aandelemark. Onderwerpe sluit in die gids is die volgende: Hoekom belê in die aandelemark? Hoe geld groei in die aandelemark? Wanneer moet ek begin belê in die aandelemark? Hoe kan ek 'n rekening by 'n aandelemakelaar oopmaak? Hoeveel van my spaargeld moet ek belê in die aandelemark? Hoe begin ek 'n belegging in die aandelemark? Hoe die PSE beskerm my regte as 'n belegger?


No comments:

Post a Comment